Politică de retur
E dreptul tău să te răzgândești. Ești clientul nostru și ne dorim să ai o experiență generală plăcută pe site-ul www.motherbee.ro De aceea suntem gata să îți oferim suportul necesar atât în procesul de înregistrare al comenzilor cât și în cel de retur.
Așadar, dacă ai comandat produse de pe site-ul nostru și vrei să le returnezi te rugăm să verifici procedura de mai jos. Urmează toți pașii pentru un retur rapid și ușor. În conformitate cu dispozițiile OUG 34/2014, produsele achiziționate de pe www.motherbee.ro se pot returna în termen de 30 de zile calendaristice de la primire fără penalități și fără a invoca vreun motiv.
Conform OUG 34/2014, produsele alimentare și cosmetice constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere. Cu toate acestea, ApiLand vă oferă posibilitatea de a returna produsele în termen de 14 zile calendaristice, după o anunțare în prealabil la adresa de email: contact@motherbee.ro sau la numărul de telefon: 0768 833 458
Produse pentru care nu se acceptă retur:
1. Produse desigilate
Produse care se deteriorează ușor, au termen de valabilitate scurt sau sunt sensibile la temperatură, la diferențe de umiditate și pentru care nu putem avea certitudinea că au fost depozitate corect din momentul primirii coletului, până la momentul returului. Acestea sunt: lăptișorul de matcă și polenul crud.
Cum se înregistrează un retur?
Se anunță intenția de returnare a produselor prin una din cele două modalități:
- Telefonic la 0768 833 458
- Prin e-mail contact@motherbee.ro
1. Se completează formularul de retur și se trimite la adresa contact@motherbee.ro
Clientul solicită preluarea coletului de retur la orice firmă de curierat și pregătește produsele pentru transport. Acestea trebuie împachetate corespunzător (atât produsul, cât și ambalajul acestuia trebuie să fie sigilate), iar factura aferentă trebuie atașată coletului.
2. Produsele vor fi expediate către sediul Motherbee din Popești Leordeni, Strada Mecanizării 4C, jud. Ilfov
3. Cheltuielile de retur vor fi suportate de către client care își asumă eventualele avarii ce pot avea loc în timpul transportului.
4. Conform prevederilor art. 13 din aceeași Ordonanță de urgență, contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de 14 zile lucrătoare de la data recepției coletului retur, în contul bancar specificat de client, fără a fi percepute comisioane pentru această rambursare.
5. Aceste dispoziții se aplică conform O.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse de pe www.motherbee.ro, folosind tehnicile de comunicare la distanță.
6. Returnarea repetată a comenzilor va putea fi considerată un abuz. Drept consecință, în contul clientului va rămâne activă doar modalitatea de plată online cu cardul. În aceeași categorie de abuz se încadrează și refuzurile de primire colet.
Colete deteriorate în tranzit
În perioadele mai aglomerate din an este posibil ca unele colete să se deterioreze în tranzit. Dumneavoastră alegeți dacă acceptați sau nu aceste colete.
Dacă hotărâți să le acceptați este important să cereți și să completați procesul verbal de constatare disponibil la agentul livrator, iar în maximum 48 de ore să ni-l trimiteți pe adresa contact@motherbee.ro, alături de o poză cu conținutul coletului. Noi vom încerca să rezolvăm rapid situația, respectiv vă vom înlocui produsele deteriorate total sau vă vom acorda un cod promoțional pentru produsele deteriorate parțial.
Colet returnat fără anunț în prealabil
În cazul în care nu se respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fără anunț în prealabil, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul. Încercăm să rezolvăm amiabil orice solicitare și te încurajăm să ne trimiți sesizările tale pe adresa contact@motherbee.ro unde vă vom răspunde în maxim 10 zile calendaristice.